FANDOM

"چطور میتونم باور کنم ، چیزی رو که من می دانم ؟ من چه چیزی را دیدم ؟ گنجینه ما مدرکمان بود ! "

- سیبراند به الطائر

سیبراند ( Sibrand ) هفتمین تمپلاری بود که الطائر به دستور المعلم به قتل رساند . وی استاد بزرگ تمپلار های توتنی و مسئول بندر منطقه مرکزی شهر عکا تا سال 1191 بود .

بیوگرافی

در 1191 ، سیبراند توانست به مقام استاد بزرگی شوالیه های توتنی دست یابد. او که به مقامی قدرتمند دست یاقته بود ، در تلاش بود تا از از دست دادن مقامش جلوگیری کند. اما وی در این راستا ناموفق بود . او همیشه درگیر توطئه ها و دسیسه هایی که برای او طراحی می شد بود . به طوری که معمولاً تعداد نگهبانان را دو برابر می کند و حتی در مواقعی تهدید می کند که شوالیه هایش را از میدان جنگ احضار خواهد کرد تا از او حفاظت کنند. او سریع سخن می گوید ، آرام راه می رود ، و همیشه چشمانش به دنبال علائمی از مشکلات می گردند. او زمانی که کنترل بندر عکا را در دست گرفت ، چندین کشتی هم بدست آورد تا بتواند در بندر عکا یک مانع ایجاد کند که از حمله پادشاهان دیگر کشور ها در زمانی که تمپلار ها در حال اجرای نقشه تصرف سرزمین مقدس هستند ، جلوگیری کند.

مرگ

او در زمان کنترل بندر عکا ، منتظر بود تا نوبتش در " آزاد سازی " سرزمین مقدس فرا رسد. الطائر زمانی که به بندر می رسد ، سیبراند را در حال آزار و اذیت یک روحانی به اتهام یک قاتل بودن می یابد. بعد از سرزنش کردن و سپس کشتن روحانی ، سیبراند کلاهخوردش را روی سرش می گذارد و راهی کشتی شخصی اش می شود. زمانی که الطائر به سمت کشتی او می رود ، می توان او را یافت که مشغول فریاد زدن است و می گوید که اگر دیگران توانایی مقابله با قاتل را ندارند ، خودش از پس این کار برخواهد آمد. الطائر به آرامی از کشتی بالا می رود و به زندگی وی خاتمه می دهد. در نفس های آخر وی ، او به الطائر نقشش را در انجمن برادری تمپلار ها می گوید. او به الطائر کی گوید که چگونه مدرکی دارد که نشان می دهد زندگی پس از مرگ وجود ندارد . بعد از گفتن سخنانش به الطائر ، وی کشته شد.

آخرین سخنان سیبراند

سیبراند : لطفاً این کار را نکن !

الطیر: تو نگران هستی...

سیبراند : معلوم است که من نگرانم !

الطیر: ولی تو در امان خواهی بود ، در دستان پروردگارت .

سیبراند : آیا برادران من به تو چیزی نیاموخته اند ؟! من می دانم چه چیزی در انتظار من است ، برای همه ما !

الطیر : اگر خدای تو نیست ، پس چیست ؟

سیبراند : هیچ چیز ... "هیچ چیز" در انتظار من است ... و این چیزی است که من از آن می ترسم.

الطیر : تو اعتقاد نداری ؟

سیبراند :چطور میتونم باور کنم ، چیزی رو که من می دانم ؟ من چه چیزی را دیدم ؟ گنجینه ما مدرکمان بود !

الطیر : مدرک برای چه ؟

سیبراند : که این زندگی تمام چیزی است که ما داریم !

الطیر : دیگر دیر شده است ... به من بگو تو چه نقشی داشتی .

سیبراند : یک مانع در دریا ، تا از فرستادن نیرو های کمکی توسط پادشاهان و ملکه های احمق جلوگیری کنیم ... تا اینکه ... تا اینکه ...

الطیر : تصرف سرزمین مقدس ؟

سیبراند : آزادش کنیم ، احمق ! از دست ظلم ِ سرنوشت !

الطیر : آزادی ؟! تو برای سرنگونی شهر ها می کوشیدی ، برای تسخیر ذهن مردم ، و کشتن هر کسی که علیه تو سخن می گفت !

سیبراند : من دستوراتم را اجرا می کردم ، به هدقم ایمان داشتم ، همانند تو .

اطلاعات تاریخی

شوالیه های توتنی توسط " استاد سیبراند "( Meister Sibrand ) در سال های 1190 تا 1192 اداره می شد. اما اطلاعات کمی در مورد این مقام وجود دارد. شوالیه های توتنی یا " فرقه مجلس آلمانی سنت ماری در اورشلیم " در اواخر قرن 12 میلادی در خود عکا به وجود آمد. این فرقه در زمانی کنترل بندر عکا را در دست داشت اما بعد از شکست مسیحیان در سال 1211 به ترانسیلوانیا نقل مکان می کنند.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی