FANDOM

Eraicon-Project LegacyEraicon-BrotherhoodEraicon-Brotherhood bookEraicon-TWCB

زیرزمین کلوسیوم(انگلیسی: Colosseum Vault) تالاری است که توسط آنان که پیشتر آمدند در زیر سانتا ماریا آراکوئلی ساخته شده. این مکان محلی برای نگه داری سیب عدن بود، که در محفظه ای در وسط این تالار نگه داری میشد. و همچنین دربردارندۀ طرحی از یکی از آنان که پیشتر آمدند بود، الهه یونو.

برای ورود به مرکز زیرزمین شخص وارد شونده باید با صدای بلند عدد ۷۲ را بخواند. بعد از این پایه های بلندی ظاهر میشوند که فقط دسترسی به سیب عدن از طریق پریدن بر روی پایه ها حاصب میشود. (از کارهایی که اساسیون در طول زندگیشان می آموزند)با پریدن بر پایه های کوچتر پایه های بلندتری فعال میشوند زمانی که اتزیو آودیتوره یا دزموند مایلز اینکار را انجام میداد.

بازدیدکنندگان ویرایش

از اولین بازدیکنندگان شناخته شده مارکوس جونیوس بروتوس بود، کسی که شواهدش را در طومار های رومولوس به ثبت رسانید بروتوس نقاشی از آنچه که در زیرزمین دیده بود از خود به ارث گذاشته است. در نقاشی بروتوس ستون ها به خوبی دیده میشود، و سیب عدن در مرکز همه ی آنهاست.

بازدیدکننده بعدی شناخته شده اتزیو آودیتوره بود. کسی که رمز عبور به زیرزمین را فهمید، اما اینکه وی چگونه فهمید معلوم نیست. یکبار در بازدید وی او سیب عدن را در محفظه این زیرزمین برای دور نگه داشتن از دسترس افراد قرار داد.

آخرین بازدید کننده های شناخته شده دزموند مایلز، لوسی استیلمن، شان هیستینگز و ربکا کرین بودند. کسانی که رمز عبور زیرزمین را از نوشته ی اتزیو در دیوار ویلای آودیتوره پیدا کردند. دزموند در هنگام رسیدن به سیب عدن یونو را ملاقات میکرد، او تنها کسی بود که او را میدید و صدایش را میشنید. دزموند با فعال سازی تمامی ستون ها به سیب عدن رسید. در اطراف سیب عدن نمادهای مختلفی دیده میشد. هنگامی که دزموند سیب عدن را لمس کرد کنترل بدنش را از دست داد و همراهانش بی حرکت ماندند. یونو کنترل دزموند را به دست گرفت و او را وادار کرد تا با خنجر پنهان لوسی را شدیداً زخمی کند، و دزموند و لوسی بر کف زمین بیهوش افتادند.

نکات ویرایش

  • شان دو نماد از نمادهایی که بر اطراف سیب عدن ظاهر شدند را شناخت. یکی چشم فراماسونی و دیگری کلاه فیریجی. او قبل از اینکه خشکش بزند گفت این دونماد فقط در یک مکان با هم هستند(انقلاب فرانسه).
  • آرم ابسترگو در اطراف سیب عدن نمایش داده شد.
  • عدد ۷۲ در نقاشی مونا لیزا اثر لئوناردو داوینچی در پس زمینه، طاق پل دیده میشود.
  • با استفاده از دید عقابی هنگام ورود به معبد یونو نماد اثر پروانه دیده میشود. این نماد در اتاق استراحت دزموند در ابسترگو نیز وجود داشت.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی